Onze eerste braderie

Afgelopen maand waren we voor een eerste keer aanwezig op een braderie. De braderie in Zevenhuizen is elk jaar druk bezocht en kent een grote variatie aan kramen en optredens. Wij waren aanwezig met onze kleding en producten. Het hoofddoel van de braderie was voor ons ons publiek te ontmoeten en te bekijken welke producten beter lopen en waarom.

Kort gezegd was de braderie geslaagd. We hebben veel aanloop gehad en veel gesprekken kunnen voeren. Belangrijkste conclusie was we zitten op de goede weg qua textiel en we moeten op de non-textiel nog groeien in ons aanbod. Om met dat laatste te beginnen, qua non-textiel hadden we nu alleen de broodtrommel en beertjes die als product werden gezien. Onze techniek om te drukken op non-textiel moet breder. We gaan hier komende maanden aan werken. Verder hebben we geleerd rondom textiel welke combinaties wel en niet werken. 

Een andere belangrijke conclusie is dat we onze ontwerpen moeten uitbreiden voor oudere leeftijden. De meeste klanten zaten nu in de baby en peuterhoek waar we ook voor kinderen vanaf 5 jaar tot 12 ontwerpen willen gaan aanbieden.

Het bezoeken van een braderie is voor ons een ideaal aftastingsmechanisme. We gaan dit dan ook in de toekomst nog een keer doen. Zo zitten we eraan te denken in de wintermaanden een winterfair te bemannen. Eerst nu de basisveranderingen voor non-textiel verbeteren en dan de volgende stap daarin maken.

Laat een reactie achter